Babak Rahnama - Take Off
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
Babak Rahnama - Take Off
نوشته شده در پنج شنبه 2 تير 1390
بازدید : 355
نویسنده : موزیک دل

   آلبوم جدید و بسیار زیبای بابک رهنما به نام Take Off , با سه کيفيت   

http://30tmusic.loxblog.com/

MP3 320

دانلود کل آلبوم در يک فايل زيپ با لينک مستقيم

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ با لینک رپیدشیر

***
Take

We Are Love Only Love Is Real

ای هم وطن تو نابغه ای

آهسته می بوسم تورو

خوابیدی اما می تابه چشات

دوست دارم تو شبایی که پایان نداره

قلب من میگه با تو یه بار برم

زندگی با تو بهتره

شبای آی باز / زندگی دوباره

شبایی که تا صبح یه فکر تو بودم

فقط این لحظه ی آخر

Off

MP3 128

دانلود کل آلبوم در يک فايل زيپ با لينک مستقيم

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ با لینک رپیدشیر

***
Take

We Are Love Only Love Is Real

ای هم وطن تو نابغه ای

آهسته می بوسم تورو

خوابیدی اما می تابه چشات

دوست دارم تو شبایی که پایان نداره

قلب من میگه با تو یه بار برم

زندگی با تو بهتره

شبای آی باز / زندگی دوباره

شبایی که تا صبح یه فکر تو بودم

فقط این لحظه ی آخر

Off

OGG 56

دانلود کل آلبوم در يک فايل زيپ با لينک مستقيم

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ با لینک رپیدشیر

***
Take

We Are Love Only Love Is Real

ای هم وطن تو نابغه ای

آهسته می بوسم تورو

خوابیدی اما می تابه چشات

دوست دارم تو شبایی که پایان نداره

قلب من میگه با تو یه بار برم

زندگی با تو بهتره

شبای آی باز / زندگی دوباره

شبایی که تا صبح یه فکر تو بودم

فقط این لحظه ی آخر

Off
 

 



:: موضوعات مرتبط: موزیک , البوم , ,
:: برچسب‌ها: Babak Rahnama - Take Of آلبوم جدید و بسیار زیبای بابک رهنما به نام Take Off , با سه کيفيت ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: